min vackra krona!

min vackra krona!

Visst är den vacker?

Vi spelar typ kort ALL THE TIME nu på skolan. men det är svinkul! om man spelar med rätt personer.
när jag spelar med vissa blir några lätt irriterade och det är pinsamt. för alla hör och ser.

Nu vill jag skriva något viktigt. Var nöjd med allt som livet dig ger!
jag snodde lite från baloo. Men det är ju så. Var glad för att du får mat för dagen! var glad för att du har någonstans att sova på natten! Klaga inte på att det är äcklig mat eller att du inte får dom där svindyra jeansen som du vill ha. Det finns dom som blir överlyckliga för att dom får dricka rent vatten.
Visst, jag klagar ibland på maten och så. men man ska iallafall tänka på hur bra man har det! Jag är så tacksam för att jag föddes till den som jag är.


Kommentarer
Postat av: JENNY :)

vilken het krona du har :)
saknar dig :)

2005-10-08 @ 13:37:22
URL: http://ijennys.webblogg.se/
Postat av: tintin

Jag vill träffa dig med !!

2005-11-08 @ 16:31:42
URL: http://tambrurin.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0