I got the spirit.

Igår var det kördag. Gospel. Det var otroligt jättekul! vi lärde oss 6 låtar på typ 2 timmar så det var inte lätt att komma ihåg texterna men vi gjorde vårt bästa. Jag sjöng solo. Glömde av mig lite i texten men annars gick det bra. det var också en annan tjej som sjöng solo. Hon sjöng jättefint!
Vi sjöng en låt som heter "I got the spirit" den ägde. Vi shejkade loss riktigt ordentligt och klappade och log. Det var helt underbart! Alla var så glada! Åh!! 

Jag och josse klättrade upp på ett tak i fredags. Det var kul! Inte ett så högt tak men ändå! det var mysigt spännande :D

Det var så mörkt, den kvällen jag gick hem. Jag hade hoppats på något, hoppats på något.
Om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt. Om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0