Jul jel jol

jag längtar till julen. men det kommer bli lite snärjigt med att handla julklappar till alla.
På julen är det extra mysigt i kyrkbyn. för när det är mörkt lyser alla julgranar på gårdarna så fint och jag blir så glad :D

Idag hade vi matteprov, kan ha gått dåligt , kan ha gått bra.. jag vet inte riktigt men jag tror att det blev helt okej.

Lista på mysiga/söta saker:
1. Julen.
2. Lussebullar.
3. En pojke.
4. Min nya jacka. (den är skitfin)
5. Min röda halsduk.


Moa + Julen = sant

Kommentarer
Postat av: josse (porsöbon)

Ahh julen är mysig!
men jobbigt när man inte vet vad man ska köpa för julklappar :P

förresten, jag saknar dig så Moa!
(om du vill läsa min blogg fråga efter lösen osv på msn :P)

2005-12-13 @ 19:45:32
URL: http://kitanou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0