Trapphus

Idag skulle min klass plus massa andra klasser gå till Stadshuset och lyssna på meteorologen från tv4, ni vet han som i slutet humpar upp knappen som man bläddrar bilder med och fångar den med andra handen. Han skulle prata om klimatet och så. Jag vart grymt trött och på vippen att somna hela tiden. Uppfattade inte så mycket av det han sa. Jag var lite rädd att jag skulle somna och ha munnen öppen, och att han skulle peka på mig och skrika: "Hördudu!! VAKNA!! Är jag inte nog intressant för dig eller?" och sedan nita mig eller nåt. Så jag höll mig på den säkra sidan och stannade vaken.


"Det känns som att man är i himmelriket.."
-Lelle när vi gick in i trapphuset till sessionssalen. Det stora, vita, ljusa, soliga trapphuset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0