Stetoskop

Oj vilken bra låt det är!

idag hade vi klassdag med klassen. Ni var i HK:n och bakade och bakade och snarrade. Vi åt lite hamburgare också. Hur kul som helst. fast det blev lite kaos ett tag när två människor blev lite upprörda. Glamour. Sa Samuel. Alltså teveserien. Det var så. Nu förstår ni säkert inte vad jag menar. Men det behövs inte.

22801-173
Foppas kaka blev lite för stor för formen. Hahaha. Men den var fin :' )

Ågren och Hammar skulle baka wienerbröd. KOLLA IN DEGEN! Värsta Pippipepparkaksdegen.
Haha. Typ två meter lång.
22801-172

När vi var fullproppade av tårta, hamburgare och kladdkaka gick vi till klassrummet och såg OC.
Svinigt go dag.


Jag har kommit på att jag alltid tar kort mot solen med min mobil. Jag tycker det är så himla fint. Men lite slitet kanske. Jag har cirka tjugo sånahär på mobilen:
22801-174

hehe.

Jag funderar på om jag ska gå på Minus trettio eller ej. Tvåhundra spänn kostar det.
Adam Tensta, Pacific, Petter, Ceasars och Firefox AK. Ändå rätt bra. hmhmhm. Svårt.

I helgen ska jag på jazzworkshop. Det ska bli skitkul. Hoppas hon är bra, hon som ska ha workshoppen alltså. Hon heter Anderzon i efternamn. Inte så hett.

Ikväll tror jag att jag ska se på morgonsoffan. Det verkar helt bra :) Fast det krockar med Gery´s så jag kanske måste dra en internet. För SVT är ju bäst och har hela program på nätet.

Vilken låt tänker ni på när ni läser den här texten? "You don´t know how hearts burn for love that cannot live but yet never dies, until you faced each dawn with sleepless eyes".
Känner ni igen?
BRÄNNÖ SERENAD! Jag vet! Helt coolt. Håkan har alltså snott helt mycket från en gammal jazzlåt som heter You don´t know what love is. Haha. Jag sjöng den med Åsa, och så märkte jag medan jag sjöng att Håkan har typ kopierat rakt av! Egentligen är det ju rätt dåligt, men jag förlåter Håkan för han är ett geni.

Jag avslutar detta splittrade inlägg med en bild på Elins underbara hår:
22801-176

Och en bild på Läckerol-ståndet på Ica Maxi. Det är fint.
22801-175

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: elin

jag tror jazzworkshopen kommer bli fett även om hennes efternamn inte är hett!

2008-03-14 @ 16:58:28
URL: http://ljudetav.blogg.se
Postat av: moa

Haha, ja det var ju rätt kul ändå. BRA RIM! Jag älskar rim :)

2008-03-17 @ 18:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0