Hej jag är en förvirrad tjej som skriver hej

Är inte den roligaste sketchen i Mammas nya Kille.

Igår åkte jag sträckan som jag ska åka på lördag. Den var helt okej. Men vi träffade en gubbe som var värsta eliten typ. Och han ska åka samma sträcka som jag. Han kommer troligtvis var ai mål när jag startar. Haha. Men det blir nog bra.

Såg andra chansen hos Elina, och vi hade köpt lite snarr på storheden innan. Det var gott. Jag känner att min sötbrödsfasta inte går så bra. Skitdåligt skulle man kunna säga. jag hade nämligen bestämt mig för att fasta, fast inte riktig fasta, utan bara sötsaker under fastan som är från askonsdagen och fyrtio dagar framåt. Den kommer alltså sluta den sextonde mars. Men jag undrar hur mycket sött jag har ätit! Typ mer än vanligt hahhaa. Och i Stockholm var det ju fika hela tiden. Men man kan inte lyckas alltid!

När vi hade sett klart slog vi på en film som hette The Lakehose. den var helt ok, men Elina somnade i slutet :) Hon har en tendens att göra det. Hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0