Fett

Hej kära vänner.
Nu är helgen slut och en halv vecka av hårt slit ligger framför mig. Helgen var rolig.
Den började med minus trettio, vilket var sjukt kul. Pacific! Var underbart, och Adam Tensta var svettigt, men bra. Jag anar att jag glömde kameran hos Ellen i lördags, så bilder kommer väl om några dagar :) Nu är jag svinigt pepp inför Håkan på PDOL i sommar. Det kommer äga. Fett. hahah. Fett. Mit hår är rätt fett för tillfället. Jag längtar efter att klicka i lite inpackning i det.

Japp, så minus trettio var iallafall hur kul som helst. Morgonen därefter blev jag väckt klockan åtta!! Jag var död.
Men kvicknade till lite när vi kom till antnäs och jag fick känna på spåret lite. Jag blev helt nervös innan jag skulle åka! Det trodde jag inte att jag skulle bli. Men när jag såg Micke komma farande så var jag tvungen att sansa mig och jag började höra Lisa Myskowski sjunga " I´m driving one of your cars". Fråga mig inte varför. Men när Micke hade klappat mig i ryggen for jag iväg som ett skott i spåret (...). Jag ramlade två gånger i två kurvor och blev svinigt sur, men åkte ändå på 17.19. Jag är nöjd. Fyra kilometer för er som inte visste. Efter prisutdelning som tog ett år (Alla utom jag och Ellen vann något i vårat lag. Mamma vann ryggsäck, Barbro vann järnspett, Micke vann hörselkåpor ochh Pappa vann timer HAHAhahahahA.) for jag vidare till jazzworkshopen, och då visade det sig att de hade slagit ihop mellan och avancerade grupperna. Jag är mellan, så det blev rätt svårt. Fast själva uppvärmningen gick väl rätt bra och koreografin, men diagonalen var sjukt svår. Men det värsta var ju att alla andra klarade typ direkt och fattade varenda liten grej som hon gjorde. Jag kände mig så sjukt kass och dålig och arg. Så det var inte världens roligaste.

Sen åt vi middag hos Petterssons på kvälen och det var gottigott och lajbans också. 

Nu måste jag klä på mig lite balettkläder så jag är redo att fara sen. Hejdå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0