Broder Jakob Broder Jakob Sover du?

Jag är ovän med mitt hår. Varför varför varför klippte jag det? Jag har klippt det förresten, för er som inte vet det. Eller har jag skrivit det förut?

Här är före och efter bilder iallafall:
 
Före                     Efter


ÅÅå. Kolla in vad långt jag hade förut! Då kunde jag se ut hur som helst på morgonen när jag klev upp och sedan bara sno upp det i en knut. Då blev det prima. Nu måste jag tvätta, föna och platta varje dag. Skitjobbigt. Okej ett i-landsproblem men ändå. Om jag försöker få upp det i någon slags svans, stannar cirka fem hårstrån i snodden och resten hänger ner, upp eller åt sidan. Ser sjukt fult ut. Gagagagaa. Och igår hade jag i mitt hår en inpackning för första gången i mitt liv. Jag trodde att det skulle bli luftigt och glansigt och fint, och det blev typ motsatsen. Skitinpackning.

Nä, nu måste jag gaska upp mig lite.

Jag skrev ju igår att jag skulle lägg upp lite bilder från minus trettio när jag hade hämtat kameran hos Ellen, men det måste jag tyvärr ta tillbaka, eftersom jag är en rätt kass fotograf.

Istället får ni en bild på mig i skidmundering:
22801-177
Hahahahahaahaha. Det är tillåtet att skratta.

Min fader har länge haft en väska som han har haft valla-grejer i. Jag har inte lagt märke till den så mycket förän nu. Det är ganska fin, och jag funderar på att börja använda den. Vad tycker ni? Är den värd att användas?

22801-178
Jag tror nästan det.

Just nu längtar jag sjukt mycket till Stockholm och bort bort bort från massa kyla och snö och läxor och skit.
Jag och familjen ska ner dit nästa torsdag för att mors kusin fyller femtio. Släkten ska också dit och vi alla kommer bo på samma hotell. Det ska bli sjukt kul. Nu ska jag bara spara lite mer pengar så jag kan shoppa lite också. Ett par jeans är något som jag behöver skitmycket. För mina Cheap mondays sprack igår! Jag  nöter sönder jeans tills dom spricker! Det är så sjukt och hemskt. Jag har typ haft dem i ett halvår. ÅÅÅ. Nu har jag bara ett par jeans kvar. Jag måste typ köra kjol hela veckan. Men det är ju så kallt ute. Och jag håller på att bli förkyld. Men nu ska jag inte klaga mer. Jag ska plugga in lite spanska eftersom jag har en redovisning imorgon.

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0