Kristian. Kristian? Kristian!

Visst ser det där namnet konstigt ut när man läser det många gånger. Kristian. Det låter nästan som svinstian. Eller kristall. Jag lyssnar iallafall nu på Kristian Anttila. Det var ett tag sen nu, och för några dagar sen började jag bara tänka på hans underbara låt Vill ha dig, och sen fann jag honom i mitt minne igen! För jag hade nästan glömt. Åh. Hans myspace är min vän. Jag är nämligen laglydig och laddar inte ner saker och ting. Men min laglydihet beror iochförsig mest på min okunnighet när det gäller att ladda ner. OCH DEN LEDER TILL DIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIGGG!!!!!!!!
Man vill ju bara dansa.

Min förra vecka var helt god. Varje dag dansade jag. Varför kan inte varje vecka vara så?
Själva showerna gick ganska bra. Bäst var helt klart allra sista. På söndagen klockan sex. Då var alla kickassgrymma. En underbar känsla infann sig i min kropp när man klev av scenen (jag, springandes ner för scenkanten jagad av lik pch skelett) och kände, shit vad bra det gick. Denna känsla infann sig dock inte på alla shower. Lite på första på söndagen och mycket på andra på söndagen.

Det dåliga men hela showgrejen var att det är avslutningen. Ingen mera dans. Men jag har tur jag som ska på dansläger med alla sköna brudar och dansa på kultan och i storforsen på måndag och onsdag! Wonderful. Deet ska bli roligt.

Nu väntar mitt otroligt snubbiga rum på att jag ska komma och göra det rent så jag måste göra det. Ett inlägg med bilder ska komma inom en snar framtid har jag tänkt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0