So sick..

Jag är rädd att mitt huvud kommer sprängas av allt snor som verkar finnas där inne. Snörvel snörvel snörvel.
Jag är också en aning rädd att jag inte kan gå till skolan imorgon, för det är ju nationella. Uppsatsen. Känns lite jobbigt. Men jag vill inte sitta och störa alla med mitt snörvlande och hostande och nysande. Då skulle jag ju störa mig själv också för den delen. Tough.

Igår vad det fettisdagen. Detta var min middag:

22801-137

BRUNA BÖNOR OCH FLÄSK! haha! Jag gillar verkligen inte bönor. Men fläsk är ju gott! Hehe.

Jag bakade också lite igår. Inte vad som helst heller...Seeemlor.

22801-138

Resultat:

22801-140

22801-139

De blev faktiskt skitgoda.

Men nu ska jag fikafasta i fyrtio dagar. Så är det.

Jag har inte ätit nåt salt idag! Jag tror att det är därför som jag mår en aning illa för tillfället. Det är inte skönt. UUUUÄÄÄ Jag hatar att vara sjuk. Dom gjorde säkert svinmycket gott på HKn idag också. Bajja också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0