hhhhahaha

HÅKAN HELLSTRÖM KOMMER TILL PDOL. Jag är lycklig.

Och imorgon ska vi till Stockholm. Jabadabadooo!

Men nu måste jag raketplugga i en kvart, för att sedan packa, se Greys och sedan soova. Jag ska för tusan upp klockan fem imorgon. Hujja.

Jag önskar att jag var bra på att blogga och kunde skriva långa fina inlägg och lägga in fina bilder som jag har tagit själv. Men tyvärr är det ej så och det kanske är det som är anledningen till att jag har ca 6 stycken unika besökare i genomsnitt per dag. Hahaha. Det är nästan roligt.

Jag älskar Säkert!. Speciellt Stetoskop, Någon gång måste du bli själv, och Det kommer bara leda till något ont.

Håkan kommer till pdol!!! Jag är så fruktansvärt gladelir. Och jag ska shoppa så mycket jag bara kan i stockholm. Och dagen har varit bra. Det går bra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0