HALLÅÅÅÅÅ

Om ni inte kan se texten i förra inlägget, beror det på att den är vit. Så om ni markerar den så ser ni vad jag har skrivit!

Igårkväll var jag helt nära att bli magsjuk. men jag blev det inte! Hur skönt som helst. Ikväll är det melodifestivalen. Shit vad det har fått låg status numera. Ingen bryr sig. Inte jag heller faktiskt.

OM NITTON DAGAR FAR VI TILL HUVUDSTADEN. Det ska bli så underbart.
Jag hade tänkt köpa:(Om jag har råd..)
-Fina Klackskor, som man kan gå i.
-Sommarkappa.
-Fin klänning eller nåt, till Anders femtioårsfest.
-SOMMARKLÄDER!
-Jeans.
-Nåt kul, kanske nåt till håret, fint läppstift eller skugga...får se!

Å vad jag längtar till sommaren känner jag nu. Jag vill ha min långklänning på mig.

Det är ett minne som jag har tänkt på de senaste dagarna. Så här är det: Jag är hemma, sjuk eller nåt, och det är en massa snö ute, men solen lyser. Jag har bakat en kladdkaka och kokat en kopp te. Och sedan sitter jag i min favoritfotölj, den med det nya fårskinnet, och läser Påven Johanna, dricker te, och äter kladdkaka. Helt underbart minne. Ett av mina favoriter. Alla som inte har läst Påven Johanna brode göra det. Det är en fantastisk bok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0