Did you see me eating frosties from your fridge?

Okej, jag måste bli en anning bättre på att göra glass. Min lilla yoghurtmetod fungerade inte så bra för nu när jag har haft glassen i frysen är den helt omöjlig att karva loss från burken. Himla irriterande, för jag såg verkligen fram emot att få äta god och nyttig glass. Så det sög rätt mycket. Men, marängerna blev mycket goda och fina. Dock ångrar jag att jag inte tillsatte lite karamellfärg så de hade blivit rosa. För det hade ju varit bedårande. Ej heller har jag en kamera så jag kan fota dessa inte så bedårande maränger så ni kan få se dem. Och om jag hade haft en kamera hade bilderna troligtvis inte heller varit särskilt bedårande. Jag är inte tjejen vars foton "har så himla fint ljus". Det enda ljus som är på mina bilder kommer från en fyrtio watts glödlampa. Jag kanske skulle gå en såndär fotokurs, köpa mig en systemkamera och börja ta grymma bilder? Fast det kostar. Och tar tid. Det får bli när jag är pensionär.

Istället får ni en perfekt googlebild på maränger.





mmmm. Gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0