Voltarenan

Jag glömde ju skriva i förra inlägget att jag och Elina var på Stil i lördags och tränade gratis hela dagen. Det var öppet hus. Vi pallrade oss upp HALV ÅTTA på lördagsmorgonen och for ut till porsön så vi skulle hinna till core:n som var halv tio. Jag trodde att det skulle vara jättejättejobbigt och att jag inte skulle klara hela passet, men det var inte alls jättejättejobbigt! Men det kanske var extra lätt när det var öppet hus, jag vet inte. Där fick vi också varsin gratislott och sen skrev de upp numrerna som hade vunnit på tavlan. När jag och Elina hade sprungit lite på en löparband och allmänt provat lite grejer i kondisgymet gick vi till receptionen och där ser jag att jag har vunnit!! Och jag vann ett en månaderskort på Stil! Fatta coolt. Dessutom fick man gratis spagetti, gratis näsdukar, gratis sminkning, gratis nyckelring, gratis chips och gratis godis! Helbra. Vi var tvungna att äta lite så vi kilade iväg till ica och köpte macka och yoghurt. Jag köpte fis-köttbullar också. Kalla köttbullar luktar äggfis! Så det stank över hela Stil när jag öppnade min köttbulleförpackning. Men de var goda! Sedan var det afrorytm. Det var inte jätteroligt, men helt ok-kul. Det är roligare med powerafro. Då tar man ut sig mycket mer! Hon som hade afrorytmen var helt lik Cecilia Nilsson, från Den bästa sommaren!! (Den filmen är bra)
image202
Svinlik. Visst Elina?

Idag var vi med idrottsprofilen på voltarenan. Man tänker på voltaren direkt. Alltså den där gelen som man smörjer där det gör ont. Ja, iallafall så är det ett gigantiskt garage skulle man kunna säga, med allt som behövs om man ska vara en gymnast. Jag, Klara och Elina är ju värsta gymnasterna. Vi kan hjula, göra volter och alla möjliga saker man kan tänka sig! Precis så var det.

Det var roligt iallfall! Och man kunde studsa jättehögt på studsmattan.

Jag har märkt att endast en av mina länkar fungerar, så jag kör utan länkar ett tag.

HEJDÅ

Haha, såg ni hörrestan att på bilden jag tog med självutlösaren på mig själv i förra inlägget, att det är en bok på pianot? Advanced Learners. That´s me you know. I´m so advanced. hahaha. Enda anledningen til varför den ligger på pianot var att jag hade satt den där efter att ha haft kameran på den när jag skulle fota mina skor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0