Rittitiridiridittitiri

Gissa vilken melodi detdär var?

Igår såg jag på So You Think You Can Dance. DAN-ERIK ÅKTE UT!! Han var min absoluta favorit. Helt underbar. Och han var så sjukt söt. Så söt så söt så söt. Fy tusan. Han är tusen gånger bättre än Lille-erik-martin och Yngvar. Tur att Yngvar åkte ut iallafall. Break är inte jätteroligt att se på.

Jag känner att jag måste börja packa lite till lägret som jag ska på. Ledarskolaläger. Hoppas det blir kul, annars kommer det kännas jättejobbigt att jag missar extrabaletträningen. Jag hade gärna velat gå. Men jag hinner till streeten iallfall. Det är ju bra.

Just nu är jag väldigt trött så jag funderar på att lägga mig och vila en stund. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: elin

Alltså va? Dan-Erik? Han åkte ju inte ut? Det var väl Mario och den där breakaren som åkte ut?

2008-04-13 @ 15:14:55
URL: http://ljudetav.blogg.se
Postat av: moa

Dan-Erik åkte ju ut innan finalen! :( :( :( Jag vill gråta!!!

2008-04-17 @ 18:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0