Lalalalattjo

Åhåhåh. Lyssna på mammas nya kille. Det är så sjukt kul. När Patrik Larsson skulle till ut och resa med sin tjej köpte han en klättervägg istället, och sedan klättrade han upp i ett hörn i studion men kunde inte komma ner. Helt sjukt underbart.

Ja. Det var ju ett tag sen jag skrev. Eller det känns så iallafall. Det har iallafall varit påsklov sen jag skrev senast, och jag har varit i Stockholm. Jag har inte så jättemycket att säga om Stockholm. Femtioårsfesten var trevlig. Men jag fick ingenting shoppat. Nada. Förutom en vit t-shirt för femtio spänn som jag tryckte på, och fina plåster till Tyra. Och en Damernas Värld och en Elle. De var typ mina bästa köp, tidningarna alltså, haha.
22801-198
Men en av höjdpunkterna på hela resan var Saker och ting Vintage. Det är ju en helt underbar liten butik. När ni är i Stockholm måste ni besöka denna fantastiska affär. Jag ville prova allt och köpa det mesta, men jag hade inte särskilt mycket ork eller lust att köpa en balklänning. Men strax innan trean, då jäklar! Lätt att jag ska dit och köpa drömklänningen. Jag längtar.

Maten på Anders fest var fantastisk. Han och Urban är klippor på att laga mat. Och allt i deras lägenhet är så himla vackert också! En sån lägenhet ska jag ha om hundra år.
22801-196

Det var faktiskt jätteskönt att komma hem från Stockholm och allt jag ville var att sova. Jag sov inte så bra där borta. Men här hemma i min egen säng sover jag som en sten. Å vad jag älskar att sova. Det är så fruktansvärt underbart. Att få lägga sig, somna direkt och sova tungt hela natten lång. Och sedan vakna utsövd, men ändå lite lite trött så man kan ligga kvar i sängen en stund och bara slappa lite. Det är så sjukt skönt.

Igår var det jättevarmt på våran baksida, drygt femton grader. Direkt jag kom hem från skolan kokade jag en kanna te, bredde några skorpor, tog med mig radion ut och satte mig för att läsa en helt ny Elle. Det var väldigt väldigt härligt.
22801-197

Jag fick ju då en liten vila innan allt plugg och hk arbete satte igång. Jag måste göra helt mycket på det idag. Och No:n. Jag längtar så fruktansvärt mycket till sommaren och lovet. Slippa min grundskola för resten av livet. Jag vill dit nu. Jag behöver en tidsmaskin. Låt mig slippa teknikrapporten, svenskarapporten och alla nationella prov. Jag fick veta IGÅR att vi har nationellt prov i engelska på fredag. Gagaga. Jag blir så less. Jag vill ha sommar. Jag vill ha jesussandaler. Min mor har ett par finfina sandaler, men hon har tre storkelar mindre fötter än jag. Så det är lite problematiskt. Men jag lyckades pressa ner mina fötter några sekunder i hennes sandaler:
22801-195

Sånahär skor vill jag ha. Men i min storlek. Tips om var jag kan finna dem tas gärna emot.

Nu ska jag gå på toa. Sedan blir det hk arbete för hela slanten.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Skiiit snygg tröja juh! ^^, på tal om mammas nya kille, så grymt bra, haha! Och en klättervägg,vem köper de? De roligast var ju ändå för några veckor sedan då pite patrik avslöjade att han egentligen var uppvuxen i shopping och överlevt på att ficktjuva där, Lol.
Jag längtar också till sommaren, men snart, snart! Hälsa familjen. Kram kram

2008-04-03 @ 21:16:03
URL: http://frokendesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0