Läger. Läget?

Jag har varit på ledarskolaläger i prällegården. Det var riktigt kul. Jag trodde att det skulle bli typ lite småtråkigt, men det var helkul. Dagarna två innehöll tacos och lekar och lots of talking. Yeah, I´m so international. Jag sov drygt tre timmar inatt, men jag är ändå inte jättejättetrött. Men det ska bli skönt att sova sen. Tog en liten powernap på golvet i kyrkan. Det var skönt. Jag älskar POWERNAPS! Hahahaha.
Efter avslutningen speedade jag hem, drog på mig danskläder, och råkade desvärre ta på mig BARA GRÅTT! Så sjukt fult. Dessutom hann jag inte heller byta till sportbh, så jag körde med en vanlig topp. Väldigt obekvämt. Så jag var noll snygg. Minus fyra komma tre snygg. Men det gick ändå ganska bra! Alla var skitbra just idag. Mycket roligt.

Jag har bestämt att jag ska behålla mina skor! Det känns bra. Vi hör ihop vi två.


Ikväll kommer Klara hit, och vi ska ha bandlyssnarkväll. Vi spelade in en massa roliga saker på band när vi var små. Och nu ska vi lyssna på dem efter många långa år! Ska bli sjukt kul.

Jahapp. Nu har jag inte så mycket mer att säga. Förutom att jag vill ge Dan-Erik en puss på kinden.

Juste! Kan ni inte lista ut vilken låten var i förra inlägget? Så svårt var det väl inte? Rittitiridiridittitiri!!!!!! Kom igen. Svara nu! Jag vet att ni kan.

Kommentarer
Postat av: Linda

svar: men nicole är ju tillsammans med joel, och paris är ''tillsammans'' med joels tvilling bror benji

2008-04-15 @ 18:51:03
URL: http://stylebylinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0