titteliti

Idag var vi med skolan på vandring till ett fågeltorn. Jubel! Hejjarop! Klacksparkar! Nä. Lerigt och svettigt och jobbigt. Hemvägen gick dock en smula smidigare när man inte hade en Bigge som titt som tätt gastade: PAAUS!! Och alla var tvungen att stanna och vänta på de som hade hamnat lite på efterkälken. När vi kom fram till fågeltornet så fick man lite grillad falukorv i ett albinohamburgebröd. Men det smakade faktiskt väldigt skapligt! Helt ok alltså.

Efter skolan har det varit lite spel och sånt med tjejerna. Spela är roligt :D Speciellt när man vinner! hahahahaaaa. Jag och Klara ägde i Pictionary. Nu tror jag att det kommer bli lite kallare i denna del av Sverige. Så därför har jag fått en liten outfittanke i min hjärna som jag hoppas ska bli verklighet. :) Jag är så förtjust i stickat förstår ni. Det blir min satsning till hösten.

Imorgon styr jag och min mor kosan mot Linköping. Det blir en snabbvisit hos mina kussar. O kom på att jag inte ens blir där i ett helt dygn. Hahaa :D Det är ju lite småkomiskt. Egentligen skulle vi sova två nätter så jag kunde vara där hela lördagen men så blev icket fallet. men det gör inget. Istället för att tänka: Å, vad lite jag får vara hos mina kusiner. Kan jag tänka: vad kul att jag får träffa dem lite iallafall, istället för ingenting! Wihoo.

Spelningen på sundet har jag ju inte skrivigt någonting om! Det gick bra, men det hade kunnat gå bättre :P Jag och pappa var med på lokalradion P4 den 10:e Augusti och jag sjöng Communication. Det gick faktiskt rätt bra! man kan lyssna på P4:s hemsida om ni har lust till det :D hehe.

Nä, det här var det jag hade att säga för tillfället. Klart slut.


Kommentarer
Postat av: Klara

Mycket text, gut!
Hahaha vetu, idag drog Bigge en klassikerhistoria på lektionen.. Jag kan avslöja att den innehåller ditt namn och ordet sjuk. Hahahaa.

2007-08-24 @ 13:06:49
Postat av: Moa

Hahahaha :D

2007-08-25 @ 19:35:25
Postat av: Jenny

Jag gillar höstkläderna, och årets mode är jättefint så det finns mycket i affärerna! :D

2007-08-25 @ 22:39:15
Postat av: Anonym

Ja, visst blir man lite förtjust? haha

2007-08-26 @ 19:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0