Parfyym

Min parfym luktar jättegott tycker jag :)

Jag blev lite sugen att fara ut och fota lite höstfoton med nån men jag får se om jag utvecklar den idén.

Och här är lite frågor som jag snodde från Jossan:


Vad heter du:
Moa
Vad kallas du:
Moa eller mojjan
Varför:
För att jag heter det. Mojjan är det nästan bara elin som kallar mig :D
Vad har du gjort idag:
Gått i skolan.
Vad längtar du till:
Grekland 2007 och skolkatalogen.
Vad längtar du inte till:
Läxorna.
Vilka intrument kan du spela:
Piano. Och några ackord på gitarren. Jag kan väl säga tt jag är sisådär på det .
Vad är det bästa du vet:
Skratta, dansa, sjunga och Shoppa :D
Vad är det värsta du vet:
Jag plankar jossan: Att inte må bra. eller om nåt ligger och skaver på själen.
Vem av dina kompisar vet mest om dig:
Klara
Vad blir du rädd av:
Mina tankar ibland. Typ om jag ligger och ska sova och så tänker jag på massa hemsa saker. Fast det är ju dom hemska sakerna jag är rädd för.
Vad blir du glad av:
När nåt kul händer, (Idag var det nåt kul, Vi skrattade skit mycket men jag kommer itne riktigt ihåg vad det var..) när vi får sluta tidigare i skolan,
Vad ska du göra i framtiden:
Dansa.     
Varför:
För att jag älskar det.
Favoritsysselsättningar:
Göra saker som jag tycker om.

Sådärja :D nu kanske du har fått reda på lite nytt om mig? eller kanske inte. vem vet.



Kommentarer
Postat av: Klara

JAG VILL FOTA MED DIG SNYGGING!

2006-10-12 @ 16:08:38
Postat av: moa

yesyesyes! :D vi gör det nån dag gullet :P

2006-10-12 @ 16:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0