Dagarna små.

På svenskan säger lärarinnan att man inte får ha punkt efter en rubrik, men det är finare.

Igår började Lost igen. Väldigt bra :D Jag känner att jag har övergivit lost lite för att se på OC men nu känner jag att jag bara måste se på lost, det är ju så spännande!
idag hade vi Kemi-prov. Jag tyckte själv att det gick ganska bra för mig. Eller jag tror det iallafall. Hoppas.

Idag kom KP :D wiho! Nu ska jag gå på toa, sen ska jag se på That 70´s show. För det är bra och kulkulkul.

OCH! idag såg jag på Askungen på lattjo lajban. Det var extremt kul! hahahaha jag garvade svinmycket. Tänk att barnprogram kan vara så kul! :D

Nä, nu har jag ju bara skrivit om tvprogram.
Det kan jag ju inte göra.

Kommentarer
Postat av: Your dearest friend Rara Klara

Nä men se det kunde du ju :)

2006-10-06 @ 22:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0