Frågor...

...Som jag stal av klara. :D

1. Är du ledsen över något just nu? jo. ungefär.

2. Om du fick välja en dokusåpa (en redan existerande) att vara med i, vilken skulle det vara? Hm. jag är inte så mycket för dokusåpor. men det skulle väl vara wild kids då.

3. Nämn tre flick och tre pojknamn som du gillar just nu: Maja, Catrin, Tjorven, Olle, Nisse-Lasse, och sen kommer jag inte på nåt mer.

4. Vad är du bäst på.. att laga mat eller att tvätta (i tvättmaskin)? Det beror på vad det är för mat. men jag är rätt fin på att tvätta..

5. Tre kända killarna som du tycker har finaste utseendet? Adam Brody, Henke Larsson, sen vet jag ej..

6. Tre kända tjejerna som du tycker har finaste utseendet? Gwen stefani, Anna i O.C, Laleh.

7. Ditt bästa klädesplagg? Min prickiga tunika, min prickiga skjorta, min nya kjol. (Som jag trodde BARA skulle finnas i sthlm, men när jag kommer hem till lule så FINNS DEN I SKYLTFÖNSTRET I RIP CURL BUTIKEN!!! fatta sur man blir. Jag köpte den faktiskt på en butik som INTE finns här!)

9. Snyggaste accessoaren som du brukar använda? Mina rosa hjärt-örhängen. Tror jag. eller de "hudvänliga" örhängena av titan.

10. Vad skulle du vilja bli känd för? Jag skulle vilja bli sågerska. Eller dansa på en skitstor scen i någon musikal eller nåt. Eller som klara skrev, fixa världsfred.

11. Dom tre bästa musikerna/artisterna du gillar just nu? Håkan, Tegan and sara, Juan (Eller vad han nu heter, han sjunger iallafall "La camisa negra."

12. Tre bästa låtarna genom tiderna? Jag vet faktiskt inte. Men den coolaste är nog Bohemian Rhapsody.

13. I vilken tv-serie skulle du vilja leva (om du har tv)? That 70´s show eller O.C

14. Favorit tv-program? O.C, Lost, That 70´s show, tror jag.

15. Tre saker som gör dig lycklig (då menar jag riktigt sprudlande lycklig, inte bara glad)? Hm, jag vet inte riktigt. När något händer som jag inte trodde skulle hända och det är bra kanske? Jag vet inte.

16. Okej, pest eller kolera.. Skulle du helst vilja vara känd för att du bajsat mest på en minut eller för att du var världsmästare i att laga maträtter innehållande snor? Vet ej. Bajset kanske.

17. Nämn tre grejer som du aldrig någonsin (okej, om någon skulle dö annars så är det ok..) skulle göra? Dunka mig mot golvet så hårt att min panna börjar blöda, Äta bajs, Hoppa ner från Eifel tornet.

18. Om du skulle vara tvungen att ta en annan männsikas frisyr, vems barr skulle du ta?  
Elinas kanske, eller Hon i peak performance katalogen, eller Gwen stefanis, när hon har brunt hår i låten Cool.

19. Vem skulle du vilja byta liv med i en dag? Nån kille / tjej i skolan. Hoho. Eller vadå? kommer den man byter med att leva mitt liv eller? I såfall vet jag inte. JAg vill väl inte att nån ska leva litt liv. Tänk så ställer dom till nån oreda som jag måste fixa sen när jag kommer tillbaka. Nej usch!

20. Vems garderob vill du helst ha? Hm. Riktigt svårt. Men såhär då: Jag skulle vilja få hur mycket pengar som helst att shoppa för, jag snackar miljoner, Kläder skor och smink. Sedan göra min egen garderob! Eller ett "Dressingroom" som det kallas, FULLT med skor och massa kläder och solglasögon typ som i En prinsessas dagbok 2. Viilken dröm!

21. Tre skor som du är sugen på just nu: Sandys i Grease, Ett par siden pumps skulle vara coolt. fast jag har aldrig sett såna, Men det låter ju fint iallafall :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0