Förkyld.

Igår på skolan kände jag mig tung i huvudet, trött och liksom öm i hela kroppen. Jag anade feber. När jag tog tempen hemma hade jag först 37,8 och sen 38,4. Därför har jag varit hemma idag för att kurera mig.
Mini jul som jag och mina vänner tänkte ha ikväll får maka på sig några dagar, för både jag, klara och elin är sjuka! haha, ganska komiskt. Men jag har idag haft ganska mycket tid att slå in julklappar på iallafall. Det är ju bra. Jag blev nöjd, :D
 Och, i torsdags var det karaoke på skolan. Jag sjöng lite granna upp på scenen i aulan. Kul, men lite nervo att sjunga inför hela skolan, som tur var sjöng jag med hanna så jag slapp känna mig ensam. :D

Åtta dagar och nio nätter kvar. Tänk vad tiden går fort!
Julafton, here I come.

hejdå.

Kommentarer
Postat av: jenny

coolt att sjunga inför hela skolan! :D
krya på dig du med!

2006-12-16 @ 16:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0