Ispiration.

När jag kom hem från skolan hade jag fått den första tidningen i min prenumeration. Damernas värld. Det är faktiskt en jättebra tidning med fint mode och bra repotage. Där i fanns det jättemycket fina saker. Men typ alltid svindyra. Men det hindrar mig inte från att få inspiration. Mycket bra läsning. Sedan fick jag ett tips av K om en bra blogg. Jag gick in på bloggen och där fanns jättefina bilder och jättefina kläder. Snacka om att bli inspirerad. Lite senare tog jag, K och J värsta fina bilderna ute i naturen. Vi var hur snygga som helst och bilderna blev jättebra.


Kommentarer
Postat av: Klara

Yes. Alltså damernas verkar ju ganska bra, men halva priset betalar man väl för reklamen.. verkar det som.

2006-08-25 @ 13:24:28
Postat av: moa

jovars. men jag gillar tidningen, och den är rätt så tjock så det får plats ganska mkt reklam :D

2006-08-25 @ 22:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0