Tjucksitucksi

Igår var jag på kändisfest hos Paris Hilton. Det var skitkul:D
Paris var där och nicole, prinsessan lilian, helena paparizou (vet inte riktigt hur det stavas)
Och nåra till. Själv var jag babsan. Mormor hade satt rullar i mitt hår så det blev lockigt och sen sprejade jag det rosa. Jag var så vacker. Jag hade Lösnaglar!  Det kändes rätt spooky och det var svårt att gå på toa men dom var snygga:D jag vann en krona för att jag var så lik babsan! jag blev jätteglad! Kronan var jättefin:D

Bra eller snygga eller Goda saker:

1.Kardemummaskorpor. (åh så goda!)
2.Popkollofolket. (Det finns många ord för dom. ett är UNDERBARA)
3.Rigmor gustavsson och nils landgren
4.Marit bergman
5.En kille som jag vet.
6.kronor.(Såna som man har på hunudet.)
7.Gott bröd. (kan äta hur mycket som helst.)
8.Vindruvor. (kan äta hur mycket som helst)
9.that 70´s show.
10.Love.(kärlek alltså)


Kommentarer
Postat av: jenny .

Jag håller med dig på punkt 2!
Jag saknar alla :D
Jag förstår att det var svårt att gå på toan! HAHA!
Jag har faktiskt själv haft lösnaglar en gån :)

2005-09-26 @ 18:10:49
URL: http://ijennys.webblogg.se/
Postat av: tintin

:D bra lista!
Popkollo

2005-09-28 @ 19:38:35
URL: http://tamburin.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0