Tårar.

Jag gråter. Det är så många som skriver så fint. Jag saknar popkollofolket så mycket.
Jag vill tacka en person.
Tack för att du övertalade mig att åka till popkollo där jag uppleva det som var bland det bästa jag har varit med om.
Tack tack tack tack klara. I will always be your solider.


Idag gjorde jag illa mig i tummen på gympan. det var vid 10 på morgonen.nu är klockan 4 och jag har  fortfarande ont. det är svullen och blålila.
Hujedamig.
Tack och hej. Leverpastej.Fast jag tycker inte om leverpastej så mycket.

Kommentarer
Postat av: Klara

Oh gash. Varsågod. Tack för att du ville följa. Jag blev tårig när jag läste, snyftig. JAG ÄSLKAR DIG MIG BLOMMA!

2005-09-30 @ 16:27:50
Postat av: jen

moa din tumme var verkligen lila,och läskig.Såg ut som en lite prinskorv.

2005-10-02 @ 13:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0