Oh my god!

Jag trodde jag skulle och bada med jennifer och klara igår. När vi möttes där vi skulle mötas skrattade klara och sa: Vi ska inte fara och bada! Hon höll uppp en snobbenögon bindel och satte den på mej. jag såg inte nått. Sen ledde dom runt mej i typ hela kyrkbyn och jag hade ingen idé om var jag var . Sen började dom leda mej ner för en trappa i ett hus. Jag fick ta av mej bindeln och Så är alla tjejjer nere i josses källare och skriker: SUPRISE!! Jag blev helt skit glad! För jag fyller år om en vecka och då hade dom ett litet kalas för mej där nere i källaren! Vi gick och tittade på film och åt pizza hos klara sen gick vi tillbaka till josses källare och låg och tjattrade om allt sjukt länge. JAG HAR UNDERBARA VÄNNER!!
Dom hade lagt ut madrasser över hela golvet och så sov vi där. Mysigt. Tack alla!


Jag längtar till:
1.Min födelsedag.
2.julafton
3.att skolkatalogen ska komma.
4.Liiite till vintern! (det trodde jag aldrig!)

Nu ska jag gå och äta äppelkaka.


Kommentarer
Postat av: tintin

du längtar till samma sakr som jag.. Jag längtar tills popkollo återträffen. om det blir nån ^^

2005-09-25 @ 16:32:07
URL: http://tambrurin.blogg
Postat av: Anonym

ja djävlar vad kul det var. fast det var synd att jen (och hanna?) fick allergi-besvär.

2006-05-19 @ 11:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0