Kors i taket

Jag tror jag ska sticka en halsduk. En röd.
Jag missade bussen till kören idag, bajjit värre altså. men vi var lediga idag. Himla götteligöttgött. Jag ska på fest på lörda. Det ska bli kalivajkiKul! det är typ känisfest. Altså man ska klä ut sej till en kändis.
Därför håller jag på att gå in ett par skyhöga skor som är int så sköna men coola:D Jag har fått låna dom av mormor. jag fattar inte hur hon har kunna gå på dom. PLUS att jag fick en skitcool klänning av mormor! jag tror att det är mammas farmors gamla eller nåt sånt. Det var brun och Säckig vid magen. Och blommig. Skitcool.




Kommentarer
Postat av: jenny .. :)

åhh,jag skulle villja se den där klänningen. och skorna också! bara så du vet, jag saknar dig och klara och alice baouta mycket :)
hoppas vi syns snart!

2005-09-23 @ 15:20:22
URL: http://ijennys.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0