Congratioulations (oj shit vikket långt och krångligt ord. jag har nog stavat lite fel men det gör inget! :D)

Idag föddes jag.
Mina gullevänner kom på fika och vi hade det gött. Sen kom släkten och jag fick mera paket. Oj vad det är kul att fylla år!jag har ätit sötsaker så jag mår lite sickpick.

Rigmor Gustavsson. Hon sjunger så vackert! Så mysig och härlig röst har hon.

Ett telefonsamtal som jag fick idag.

Telefonen: Ring ring!
Moa: hej det är moa.
En kille: hallå?
moa:hallå?
moa:hallå?
en kille: men hör du dåligt eller?
moa:öh nae. Vem är det?
en kille: det är
moa: va?
en kille: men johan! kommer du inte ihåg mej?
moa:*skrattar* öh nae..
en kille: men vi kysstes ju på den där resturangen moa!
moa:*skrattar ännu mer* Va? nej det tror jag inte!
en kille: men jo! kommer du inte ihåg mej? det är ju johan!
moa: jag tror nog jag lägger på nu.
en kille: nej!
moa: jo, hejdå!
telefonen:klick.

jag kommer inte riktigt ihåg men ungefär sådär var det. Helt crazy.


Kommentarer
Postat av: jen

Grattis moa!

2005-09-17 @ 11:05:35
Postat av: Anonym

haha, :D undrar vem han var egentligen?

2005-09-17 @ 14:47:51
Postat av: tintin

Hahaha xD fan vad skojsigt

2005-09-21 @ 18:02:32
URL: http://tambrurin.blogg
Postat av: jenny

HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAH!
VAD ROLIGT! (eller konstigt)
:D

2005-10-23 @ 12:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0